UPDATE: Kursaal Oostende sluit tot en met 15 juli de deuren n.a.v. COVID-19. Meer info

U bent hier

Een update van de nieuwe datums kan je telkens op deze pagina vinden. Is er nog geen nieuwe datum beschikbaar voor een event waar jij tickets voor hebt? Nog even geduld, dit wil zeggen dat de organisator nog in overleg is om een geschikte datum te vinden. Alle ticketkopers worden zo snel mogelijk per e-mail geïnformeerd over het verdere verloop.

Heb je nog vragen? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder of contacteer ons via hallo@kursaaloostende.be of via onze socialmediakanalen.
Vanaf donderdag 2 juli zijn we terug telefonisch bereikaar tussen 9:00-12:00 en 14:00-17:00.

Hieronder vindt u het meest recente overzicht:

Nieuwe data:

Geannuleerde voorstellingen:

Onderstaande voorstellingen werden geannuleerd. Ticketmaster heeft u hierover ook een mail bezorgd met verdere informatie. Mocht dit niet het geval zijn, gelieve een mail te sturen naar help@ticketmaster.be

  • Maandag 16/03/2020: Zilverrock
  • Zondag 22/03/2020: Symfonieorkest Vlaanderen - A New World
  • Dinsdag 31/03/2020: Maceo Parker
  • Zondag 03/05/2020: The Scottish Music Parade
  • Maandag 04/05/2020: Joe Bonamassa
  • Zondag 10/05/2020: Casco Phil - Beethoven
  • Zondag 14/06/2020: Laureaten Koniging Elisabethwedstrijd
  • Zaterdag 11/07/2020: Frankie Valli & The Four Seasons

Meer info volgt:

Onderstaande evenementen gaan niet op de geplande datum plaatsvinden. Momenteel wordt er nog gekeken voor een alternatieve datum. Meer informatie verkrijgt u spoedig per mail indien u reeds tickets had gekocht

  • Donderdag 09/04/2020: Bumba
  • Donderdag 30/04/2020: Frans Bauer
  • Zondag 24/05/2020: Engelbert Humperdinck
  • Donderdag 13/08/2020 t.e.m. 16/08/2020: Aladdin

VEELGESTELDE VRAGEN

Blijft mijn ticket geldig op de nieuwe datum?

Je huidige tickets worden automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum. Je krijgt hier geen nieuwe versie papieren of elektronische versie van. Het rij- en stoelnummer dat je koos voor de voorstelling blijft behouden op de nieuwe datum. De nieuwe datum noteren in uw agenda is de boodschap dus!

Ik kocht drankjetons en/of een Theatermenu bovenop mijn ticket. Wat gebeurt hiermee?

Net zoals het ticket zelf worden de boekingen voor een Theatermenu automatisch overgezet naar de nieuwe datum. De drankjetons worden altijd twee weken voor aanvang van de voorstelling per post opgestuurd. Wil je deze uitzonderlijk toch vroeger ontvangen? Stuur dan een e-mail naar hallo@kursaaloostende.be

Ik kan niet komen op de nieuwe datum. Wat nu?

Deze informatie zul je vinden in de e-mail die je hebt ontvangen van Ticketmaster. Zij zullen je verder helpen. Je kunt ze contacteren via help@ticketmaster.be of op het nummer 0900 40 850. Heb je het ticket aangekocht via een ander kanaal? Dan neem je best contact op met de klantendienst van die organisatie. 

Algemene vragen

Heb je nog algemene vragen over het virus? Surf dan naar www.info-coronavirus.be
Bij vragen over gezondheid en openbare orde kun je terecht bij het nummer 0800 14 689
Bij vragen over economie kun je dan weer terecht bij het nummer 0800 12 033

Heb je toch nog vragen over het Kursaal? Aarzel niet om ons te contacteren via hallo@kursaaloostende.be

Nieuwe datums

za 3 juli 2021 om 10:30 tot zo 4 juli 2021 om 16:30
Meer info volgt
vr 11 september 2020 om 20:00
NIEUWE DATUM
do 18 maart 2021 om 20:30
Nieuwe datum
wo 18 november 2020 om 20:00
NIEUWE DATUM
za 5 december 2020 om 20:00
NIEUWE DATUM
di 13 april 2021 om 20:00
zo 4 oktober 2020 om 20:00
Nieuwe datum