UPDATE: Kursaal Oostende sluit tot en met 8 juni de deuren n.a.v. COVID-19. Meer info

U bent hier

FAQ: in tijden van corona

ma 16 maart 2020
-
Kitana

De Nationale Veiligheidsraad besliste om de maatregelen inzake entertainment-etablissementen te verlengen tot en met 8 juni. Wij blijven dus tot nader orde ook gesloten tot dan. Festivals en massa-evenementen worden tot en met eind augustus opgeschort. Wat precies onder de definitie massa-event valt, is nog niet duidelijk. Vanaf hier meer duiding over is communiceren we dit op al onze sociale mediakanalen en de website. In tussentijd wensen we iedereen veel moed toe. Zorg voor jezelf en elkaar! 

Welke voorstellingen zijn uitgesteld?

Een overzicht van de laatste updates kan je op deze pagina vinden: kursaaloostende.be/update. Veranderingen worden altijd bekend gemaakt op sociale media, de website en via een e-mail van TicketMaster.

Wanneer worden nieuwe datums vrijgegeven?

Is er nog geen nieuwe datum voor de voorstelling waarvoor je tickets hebt? Geen paniek! De organisatie is nog in volle onderhandeling voor een geschikte datum later dit jaar. Heb je het ticket gekocht via Ticketmaster? Dan ontvang je ook een bericht in je mailbox van zodra de nieuwe datum bekend is. Check zeker je spam, soms raakt het mailtje daarin verdwaald!

Heb je een ticket aangekocht via Vakantieveilingen? Deze nemen zelf contact met u op voor de regeling.

Blijft mijn ticket geldig op de nieuwe datum?

Je huidige tickets worden automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum. Je krijgt hier geen nieuwe versie papieren of elektronische versie van. Het rij- en stoelnummer dat je koos voor de voorstelling blijft behouden op de nieuwe datum. De nieuwe datum noteren in uw agenda is de boodschap dus!

Ik kocht drankjetons en/of een Theatermenu bovenop mijn ticket. Wat gebeurt hiermee?

Net zoals het ticket zelf worden de boekingen voor een Theatermenu automatisch overgezet naar de nieuwe datum. De drankjetons worden altijd twee weken voor aanvang van de voorstelling per post opgestuurd. Wil je deze uitzonderlijk toch vroeger ontvangen? Stuur dan een e-mail naar hallo@kursaaloostende.be

Ik kan niet komen op de nieuwe datum. Wat nu?

Deze informatie zul je vinden in de e-mail die je hebt ontvangen van Ticketmaster. Zij zullen je verder helpen. Je kunt ze contacteren via help@ticketmaster.be of op het nummer 0900 40 850. Heb je het ticket aangekocht via een ander kanaal? Dan neem je best contact op met de klantendienst van die organisatie. 

Algemene vragen

Heb je nog algemene vragen over het virus? Surf dan naar www.info-coronavirus.be
Bij vragen over gezondheid en openbare orde kun je terecht bij het nummer 0800 14 689
Bij vragen over economie kun je dan weer terecht bij het nummer 0800 12 033

Heb je toch nog vragen over het Kursaal? Aarzel niet om ons te contacteren via hallo@kursaaloostende.be

Deel dit blogbericht