U bent hier

FAQ: in tijden van corona

ma 16 maart 2020
-
Kitana

Voor Kursaal Oostende en alle andere organisatoren komt gezondheid op de eerste plaats. Hierdoor zijn we genoodzaakt om na de evenementen in de maand maart ook die van de maand april te verplaatsen naar een latere datum. Door deze maatregelen zitten er veel mensen met vragen. In dit blogartikel bieden we antwoord op de meest gestelde vragen tot nu toe.

Welke voorstellingen zijn uitgesteld?

Alle evenementen die waren gepland in de maand maart zijn uitgesteld. Het Kursaal blijft volledig gesloten t.e.m. 30 april en in tussentijd zijn er geen voorstellingen. Alle andere voorstellingen blijven voorlopig doorgaan zoals gepland. Veranderingen worden altijd bekend gemaakt op sociale media, de website en via een e-mail van TicketMaster.

Een overzicht van de laatste updates kan je op deze pagina vinden: kursaaloostende.be/update

Wanneer worden nieuwe datums vrijgegeven?

Is er nog geen nieuwe datum voor de voorstelling waarvoor je tickets hebt? Geen paniek! De organisatie is nog in volle onderhandeling voor een geschikte datum later dit jaar. Heb je het ticket gekocht via Ticketmaster? Dan ontvang je ook een bericht in je mailbox van zodra de nieuwe datum bekend is. Check zeker je spam, soms raakt het mailtje daarin verdwaald!

Heb je een ticket aangekocht via Vakantieveilingen? Deze nemen zelf contact met u op voor de regeling.

Blijft mijn ticket geldig op de nieuwe datum?

Je huidige tickets worden automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum. Je krijgt hier geen nieuwe versie papieren of elektronische versie van. Het rij- en stoelnummer dat je koos voor de voorstelling in maart blijft behouden op de nieuwe datum. De nieuwe datum noteren in uw agenda is de boodschap dus!

Ik kocht drankjetons en/of een Theatermenu bovenop mijn ticket. Wat gebeurt hiermee?

Net zoals het ticket zelf worden de boekingen voor een Theatermenu automatisch overgezet naar de nieuwe datum. De drankjetons worden altijd twee weken voor aanvang van de voorstelling per post opgestuurd. Wil je deze uitzonderlijk toch vroeger ontvangen? Stuur dan een e-mail naar hallo@kursaaloostende.be

Ik kan niet komen op de nieuwe datum. Wat nu?

Deze informatie zul je vinden in de e-mail die je hebt ontvangen van Ticketmaster. Zij zullen je verder helpen. Je kunt ze contacteren via help@ticketmaster.be of op het nummer 0900 40 850. Heb je het ticket aangekocht via een ander kanaal? Dan neem je best contact op met de klantendienst van die organisatie. 

Algemene vragen

Heb je nog algemene vragen over het virus? Surf dan naar www.info-coronavirus.be
Bij vragen over gezondheid en openbare orde kun je terecht bij het nummer 0800 14 689
Bij vragen over economie kun je dan weer terecht bij het nummer 0800 12 033

Heb je toch nog vragen over het Kursaal? Aarzel niet om ons te contacteren via hallo@kursaaloostende.be

Deel dit blogbericht